U Crnoj Gori dominiraju gosti iz regiona i Zapadne Evrope, sve više i onih s udaljenih tržišta

Foto: Freepik - wirestock

U Crnoj Gori trenutno boravi oko 115.000 gostiju. Njihova struktura se nije značajno promijenila — i dalje dominiraju posetioci iz regiona i Zapadne Evrope, ali je sve više turista sa udaljenih tržišta.

To je saopšteno tokom posete ministarke turizma Simonide Kordić i direktorke Nacionalne turističke organizacije Crne Gore (NTO CG), Ane Tripković Marković u okviru kampanje „Poveži se sa Crnom Gorom“, koju NTO CG sprovodi u saradnji sa marketinškim partnerom, kompanijom One. Kampanja obuhvata granične prelaze Dobrakovo i Debeli brijeg, kao i oba crnogorska aerodroma, piše eKapija.

Cilj kampanje je da se gostima već na prvom koraku u Crnoj Gori pruži iskrena i topla dobrodošlica, da im se obezbijede korisne informacije za boravak u zemlji i da ponesu simbolične poklone koji će ih podsjećati na prvi kontakt sa destinacijom. Kampanja se organizuje drugu godinu zaredom, a zbog prošlogodišnjeg uspeha sada će trajati dva mjeseca, uz mogućnost produženja. Planirano je da se turistima podijeli više od 100.000 prigodnih poklona.

Realizuje se u saradnji sa kompanijom One, uz podršku Aerodroma Crne Gore, Ministarstva unutrašnjih poslova – Sektora granične policije, i glavnih sponzora: kompanija Aqua Bianca i Montenegro Chips.

Ministarka turizma, Simonida Kordić, istakla je da je posebno raduje što kampanja ove godine obuhvata oba aerodroma, imajući u vidu rast broja putnika i značaj prvog kontakta sa destinacijom.

„Naši aerodromi, pa tako i ovaj u Podgorici, zaista rade punim kapacitetom. U prvoj polovini godine zabilježen je rast saobraćaja aviona za šest procenata, dok je broj putnika koji su koristili usluge aerodroma veći za čak sedam procenata u odnosu na isti period prošle godine. To su značajni uspesi, jer svako ulaganje u aerodrome jeste ulaganje u turizam, a ova infrastruktura je od strateške važnosti za našu turističku privredu. Zadovoljni smo dosadašnjim rezultatima, a sigurna sam da su i rukovodstva naših aerodroma ponosna na ovakav trend”, poručila je Kordić.

Direktorka Nacionalne turističke organizacije, Ana Tripković Marković, dodala je da, prema nezvaničnim podacima lokalnih turističkih organizacija, trenutno u Crnoj Gori boravi oko 115.000 gostiju i da se njihova struktura nije značajno promijenila — i dalje dominiraju gosti iz regiona i Zapadne Evrope, ali je prisutan rast broja posetilaca sa udaljenih tržišta.

Govoreći o kampanji, naglasila je važnost prvog utiska.

„Prvi kontakt sa zemljom ostavlja neizbrisiv trag. Upravo zato ovu kampanju širimo i produžavamo, kako bismo svakom gostu rekli ‘Dobrodošli ste’. Naši promoteri dele poklone i sve potrebne informacije. Posebno zahvaljujemo Ministarstvu unutrašnjih poslova, graničnoj policiji, Aerodromima Crne Gore i sponzorima Aqua Bianca i Montte Chips”, kazala je Tripković Marković.

Izvršni direktor kompanije One, Branko Mitrović, poručio je da oduševljenje koje svakodnevno viđamo kod turista na graničnim prelazima pokazuje koliko je značajan prvi kontakt sa destinacijom.

Prvi utisci turista potvrđuju da kampanja izaziva pozitivne reakcije. Posjetiteljka iz Pariza rekla je da joj je ovo prvi put da u nekoj zemlji dobije poklon odmah po dolasku, ističući koliko je to „lep i neočekivan gest“ i da planira da obiđe nacionalne parkove i sever Crne Gore. Turista iz Londona naglasio je da mu je posebno drago što ga je dočekala ovako prijateljska atmosfera i da jedva čeka da istraži Crnu Goru. Gošća iz Kolumbije rekla da je oduvek želela da vidi Crnu Goru, a da je ovakva autentična dobrodošlica učinila da se odmah oseća prijatno.

4 Odgovora

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Popularno

Novi broj magazina „Biznis.me” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regiona i svijeta…

Komentari