Davanje u koncesiju Aerodroma Crne Gore, kao jednog od ključnih državnih resursa, štetno je po nacionalne interese, ekonomsku nezavisnost i budući razvoj zemlje, smatraju u Sindikalnoj organizaciji Aerodroma Crne Gore.
„Naš stav ima apsolutno utemeljenje kako u ekonomskom i finansijskom, tako i u strateškom smislu imajući uticaj aerodroma na turizam u Crnoj Gori kao strateške grane razvoja naše zemlje“, navodi se u saopštenju koje je potpisao predsjednik Sindikata, Slobodan Martinović.
On je ocijenio da i ekonomskom laiku mora biti jasno da su Aerodromi Crne Gore profitabilna državna kompanija, sa stabilnim poslovanjem i značajnim potencijalom za dalji rast i modernizaciju.
„Smatramo da su upravo finansijski rezultati poslovanja koji su egzaktni i lako provjerljivi, a koji su posljedica zalaganja zaposlenih i dobrog upravljanja menažmenta dokaz da je naša kompanija sposobna da se razvija bez bilo kakve promjene statusa, uredno vraćajući prethodno kreditna obezbijeđena sredstva koji i jesu preduslov za modernizacije i proširivanja kapaciteta“, rekao je Martinović.
On je naveo da u prilog tome govore i rezultati poslovanja u prošloj godini. Pa tako od 1. januara do 31. jula, Aerodromi Crne Gore opslužili su čak 1,7 miliona putnika, što prestavlja istorijski maksimum za taj period, prenosi Mina.
„U poređenju sa istim periodom prošle godine, riječ je o rastu od sedam odsto, dok je u odnosu na rekordnu 2019. godinu zabilježen rast od 20 odsto“, kazao je Martinović.
Istovremeno, Aerodromi su zabilježili i 16,81 hiljadu aviooperacija, što je pet odsto više nego prošle godine i rei odsto više nego u rekordnoj 2019. godini.
„Tokom ljetne sezone, imamo i do 50 aktivnih linija iz Tivta, te 45 iz Podgorice, a izvjesno je da će Aerodromi Crne Gore prvi put od osnivanja premašiti tri miliona putnika na godišnjem nivou“, rekao je Martinović.
Prethodno navedene rezultate zaposleni na aerdromima Podgorica i Tivat ostvarili su u, kako je kazao, gotovo nemogućim uslovima budući da su administrativni i infrastrukturalni kapaciteti odavno dostigli svoj maksimum i upravo su svojim predanim radom u operativnim službama i administraciji, dokazali da mogu efikasno i odgovorno upravljati ovim složenim sistemom.
Pročitajte još:
„Sve ove činjenice i rezultati nedvosmisleno potvrđuju da Crna Gora ima profesionalne kapacitete da uspješno upravlja sopstvenim resursima i potencijalima i uvjereni smo da će aktuelna vlast i pojedinci na pozicijama odlučivanja donijeti jedinu moguću i razumnu odluku, a to je da Aerodromi Crne Gore ostanu u državnom vlasništvu“, zaključio je Martinović.
7 Odgovora
I treba da ostanu u drzavnom vlasnistvu.Da se ulozi u prosirenje i modernizaciju,pogotovo u Tivtu..
Razumem njihovu zabrinutost i apsolutno podrzavaam sve sto su naveli
I treba da ostane u drzavnom vlasnistvu
I treba da ostane u drzavnom vlasnistvu i nadam se da ce doneti pravu odluku.
Velike priče donose velike probleme, ali velike i dobiti.
Nacionalna kompanija treba da se čuva i u nju da se ulaže. Najlakše je raasprodati
Svuda se sve rasprodaje pa me i ne cudi sto je kod nas isto ,iznenadila.bih se da slucajno ostane u nasem interesu ali to se nece desiti