U Bijelom Polju se realizuju ugovori vrijednosti preko 70 miliona

Foto: Freepik - aleksandarlittlewolf

Uprava za saobraćaj je u posljednje dvije godine najviše novca za putnu infrastrukturu pojedinačno izdvojila za Opštinu Bijelo Polje, a trenutna vrijednost ugovora je preko 70 miliona eura.

Iz Uprave su rekli da su radovi na dionici Slijepač Most – Ribarevine trenutno obustavljeni isključivo zbog iščekivanja da Opština Bijelo Polje dovrši projekat izmještanja vodovodnih cijevi, kao i zbog nepostojanja projektne dokumentacije i saglasnosti za izgradnju trotoara i javne rasvjete.

„Uprava za saobraćaj je više puta zvanično obavještavala Opštinu Bijelo Polje o potrebi da ispuni ove zakonske obaveze, kako bi se stvorili uslovi za nesmetan nastavak radova“, navodi se u saopštenju koje je prenela agencija Mina.

Projekat rekonstrukcije magistralnog puta M-2, dionica Lepenac–Ribarevina–Poda–Berane u nadležnosti Uprave za saobraćaj, ali shodno članu 28 Zakona o putevima, obaveza je lokalne samouprave — u ovom slučaju Opštine Bijelo Polje, da finansira i izradi projekte koji se odnose na trotoare, javnu rasvjetu i izmještanje komunalne infrastrukture, uključujući i vodovodne instalacije.

„Takođe napominjemo da je kompletna projektna dokumentacija urađena u skladu sa zahtjevima, između ostalog i Opštine Bijelo Polje. Sve saglasnosti su dobijene i na građevinsku dozvolu za ovaj projekat“, rekli su iz Uprave.

Oni su naveli da, iako to nije bila njihova obaveza, Uprava za saobraćaj je u naseljima Zaton i Poda na zahtjev mještana, preuzela da izradi trotoare, rasvjetu, kao i da izvede radove na izmještanju i izgradnji vodvodne mreže, obezbijedivši i potrebna sredstva iz sopstvenog budžeta.

„Do sada vrijednost ovih naknadnih radova koje finansiramo iznosi preko šest miliona eura. Spremni smo bili da i sada preuzmemo druge obaveze i izađemo u susret mještanima koji žive na području Opštine Bijelo Polje, ali bez projekta i potrebnih saglasnosti koje mora dostaviti lokalna samouprava, radovi ne mogu biti nastavljeni“, objasnili su iz Uprave.

Oni su rekli da ostaju otvoreni za saradnju i spremni da, u okviru svojih nadležnosti, pomognu u prevazilaženju postojećih prepreka – jer vjeruju da je nastavak ovog infrastrukturnog projekta u zajedničkom interesu države i lokalne zajednice.

„Ovim završavamo dalju polemiku na ovu temu, a ujedno odmah počinjemo da završavamo radove na spornoj dionici kako ne bi ostavili mogućnost izvođaču da naplati penale po osnovu kašnjenja isključivo krivicom Opštine Bijelo Polje“, zaključuje se u saopštenju.

2 Odgovora

  1. Rekonstrukcija puta Slijepač Most – Ribarevine obustavljena je zbog toga što Opština Bijelo Polje nije dostavila neophodne projekte i saglasnosti za trotoare, javnu rasvjetu i izmještanje vodovodnih cijevi, što je njena zakonska obaveza. Iako je Uprava za saobraćaj preuzela neke dodatne radove, ne može nastaviti bez dokumentacije od Opštine.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Popularno

Novi broj magazina „Biznis.me” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regiona i svijeta…

Komentari