Srpski preduzetnici preuzimaju Imlek od fonda MidEuropa

Foto: Imlek.rs

Kompanija „Imlek“ objavila je da su investicioni holding preduzetnika Andreja Jovanovića, „AJFH“, i sadašnjeg generalnog direktora „Imleka“, Bojana Raduna, potpisali ugovor o zajedničkoj kupovini „Imleka“ od prethodnog vlasnika – fonda MidEuropa. – prenosi SEEbiz.

Očekuje se da će transakcija biti dovršena u prvom tromjesečju 2026. godine, uz standardna regulatorna odobrenja i uslove zatvaranja, navodi se u saopštenju.

Istaknuto je da dva srpska preduzetnika, obojica duboko povezana s „Imlekom“ i sektorom prehrambene industrije u regiji, udružuju snage kako bi ovu firmu vodili u sljedeću fazu rasta i razvoja.

U saopštenju se navodi da Andrej Jovanović ima iskustva u području robe široke potrošnje, kao suosnivač i bivši vlasnik firme „Marbo Product“, vodećeg proizvođača grickalica u Srbiji koju je kasnije preuzeo PepsiCo, te kao generalni direktor i suvlasnik grupe „Moji brendovi“ (u kojoj su bili Bambi, Knjaz Miloš i Imlek).

Takođe se podsjeća da Bojan Radun, koji je na čelu kompanije „Imlek“ od 2018. godine, ima više od dvije decenije iskustva u industriji robe široke potrošnje, uključujući pozicije generalnog direktora kompanija „Bambi“ kao i kompanije „Nektar“, gdje je značajan dioničar.

Radun je također predsjednik Nadzornog odbora kompanije Hortex, proizvođača smrznute hrane i sokova u Poljskoj.

Jovanović i Radun slažu se da „Imlek“ ima ogroman potencijal za daljnji rast kao vodeći regionalni proizvođač mliječnih proizvoda – kroz kontinuirana ulaganja, operativnu izvrsnost i inovacije.

„Imlek je izvanredna kompanija s dugom tradicijom, jakim brendovima i izuzetnim ljudima“, rekao je Radun i dodao da u partnerstvu s Jovanovićem kompanija može dodatno ojačati svoju poziciju najpouzdanijeg brenda mliječnih proizvoda u Srbiji i regiji.

Podsjeća se da „Imlek“, sa sjedištem u beogradskom naselju Padinska Skela, posjeduje i dvije mljekare u Sjevernoj Makedoniji i Bosni i Hercegovini, s najmodernijim proizvodnim pogonima te otkupljuje mlijeko od više od 3500 poljoprivrednika i godišnje prerađuje gotovo 400 miliona litara sirovog mlijeka.

Takođe je istaknuto da je zahvaljujući širokom portfelju proizvoda i poznatim brendovima, „Imlek“ prepoznat kao stub mliječne industrije regije i jedan od najpouzdanijih brendova u domaćinstvima širom Zapadnog Balkana.

Jedan odgovor

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Popularno

Novi broj magazina „Biznis.me” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regiona i svijeta…

Komentari